Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ennyik

Mert a boldogsághoz ketten kellünk.

Címkék

2014.07.29. 21:25

Quod erat demonstrandum

Rohadékságom margójára



Hiszem, hogy nem véletlenül
változtattad meg életem, hogy
nemrég még tudtuk mi a szerelem
és tudjuk most is,
fájdalom árán tanultuk meg,
Kinek mikor jutott belőle túl sok,
szúr a szív megint, nem bírja a félelmet.

És talán lovagiasan
ülhetnék a sötétben, várva csendben,
hogy hátha elhiszed,
tényleg szeretlek.
Talán.
Visszanézve honnan jutottunk
mindketten - ide, csak nézz körül:
megannyi szó, mind fohász érted.

És talán valóban
egyetlen szó tőled zár be mindent,
kaput, írást, boldogságot,
de azt az egy szót én kimondani
többet nem tudom.

És talán
az a legnagyobb tanúságtétele
szerelmemnek, hogy nem adom fel
magamtól, mert nem tehetem
és talán
nemsokára könyörögni fogok azért az
egyetlen szóért, bármelyik is
legyen az, megváltás lesz a
bizonytalanságból.

De az az egyetlen szó
bárhova is csapódjon:
ajkamra vagy szívembe nyílként
ha könnyek közt is, de
állva talál■


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása