Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ennyik

Mert a boldogsághoz ketten kellünk.

Címkék

2013.09.04. 15:26

Túl az üveghegyen



Végezetül nem maradt semmi.
Mint a reggeli ébredés ahogy
szertefosztja az édes álmot, oly
hirtelen maradt csak a keserűség,
fájdalom, veszteség.

Idegen helyen összekuporodva
a sötétbe nyitott szemmel érezni,
ahogy nyilal a szív, szárazon
meredni a semmibe, némán
zihál a torok, nem jön a reggel.

Tudni, nincs tovább, nincs még egyszer
Tudni, engem többet nem ölel
Tudni mire vágyok, hiába mondtam,
a szó elszállt, a papír megkopik.

De mégis, ott legbelül ajándékot kaptam.
Visszakaptam egy darabot magamból: hitet
Hitet magamba - belőled
Hogy tényleg boldog lehetek.

És mellé kaptam erényt is gyakorolni:
türelemre inteni magam, tudni hogy ha várok
elém állsz valamikor, jutalom lesz a nap,
jutalom mindenért a szeretet.
Addig viszont vándorlunk mindketten.
Eddig tartott az első fejezet.


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása