Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ennyik

Mert a boldogsághoz ketten kellünk.

Címkék

2013.08.31. 17:03

Kétségtelenül, de beleesve

csendes, kérlelős...



Amikor már minden mindegy,
Összetört minden körülöttem
Nincs visszaút, az élet
lángokban áll mögöttem.

Menni kell, míg össze nem esel.
Menni és hinni: jó lesz,
a csend felé, a nyugalomba,
ahova végre békére lelsz.

Megpróbáltam egyedül, elindultam
Szerettem volna egyedül, belebuktam.
Megállni nem fogok,
ígérni nem tudok

de egy dolog, csak egy
fenntartaná lelkem
ha mellém állnál és
fognád a kezem.

Vagy ha tudod, de nem adhatod meg
Idejönni nem tudsz, mellém nem állsz
Csak annyit kérek néha nézz
A szemembe és mondd, hogy megvársz.


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása