Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ennyik

Mert a boldogsághoz ketten kellünk.

Címkék

2007.08.07. 13:30

Viccek



Viccben élek benne.
Amikor elmúlik mellettem,
Nem érzem hova nézek.
Utána viszont itt mosolyog
A
Poénon.
Érted? Kérdezem én, tőlem
Ha meg nem vidorkodom,
Kicsit álmatagon várom:
Majd csak megértem végre.
Csendesen somolygok, miközben
Lassan teljesen elsorvad,
És nem akarom látni bennem
Amint már megérett minden,
Egyedül maradtam magammal,
És lassan kibuggyan
A mindegy-kacaj,
A
Mikor
Nem is lenne még mindegy,
Ha nem félnék meglenni magamtól,
Talán csendben is maradnék.


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása