Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ennyik

Mert a boldogsághoz ketten kellünk.

Címkék

2014.07.30. 19:26

01:14:54



Olyan jó volna
csak öt percet csipogni
csak megkérdezném
mi történt veled ma és
jó volt-e meg minden,

meg hogy holnap is
lehetne-e ilyen,
vagy -esetleg- ha lenézek,
hegedűvel a kezembe
meglátom-e szemed
a sötétben?

Negyed kettőig pici zöld
kör világított a
neved mellett, pici
zöld lámpa, én meg
csak ültem és néztem,
vártam, hátha rám köszönsz,
csak vártam, míg kialudt,
mint hétfőn, korábban*.
várt már a vetetlen ágyam.

Olyan jó lett volna.
Olyan jó lenne...

Csak megtudni jössz-e
erre
még valaha...
Vica.

*00:04:49


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása